Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu

Bogor

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 Mei 2014 | Indonesië, Bogor

Goed aangekomen. Zaterdag de botanische tuin in bogor bezocht. Heel mooi. De stad bekeken en verder rustig aangedaan. Beetje problemen met internet, maar met WiFi lukt het wel :). Het is hier nu half 2 dus bedtijd. Welterusten :)

• 24 Mei 2014 - 21:22

John:

slaap lekker

• 24 Mei 2014 - 21:34

Peter En Marian:

Hier ook alles goed zitten nu op de camping bij de houtkachel en gaan zo een kaartje leggen xxx van ons

• 25 Mei 2014 - 08:08

Annie:

heerlijk dat alles goed is gegaan je bent nu weer onderweg ben benieuwd lieve groetjes

• 25 Mei 2014 - 16:02

Annie:

Is het goed gegaan of ben je nog blijven hangen in bogor ik lees het wel groetjes xxx

• 25 Mei 2014 - 18:24

Sary:

Hola,

Fijn dat de reis goed is gegaan ,en je nu onderweg bent ,en ook al wat gezien,Nu ben je aan het slapen denk en morgen weer verder naar het volgende punt neem ik aan ,we horen van je xxxx

Verslag uit: Indonesië, Bogor

Ubud en Sanur

03 Juni 2014

Lovina
Ria

Voor 2 mnd naar Thailand, even weg uit ons landje. Nog geen route bepaald, wat ik zeker wil doen is een cursus thaise massage, meditatie en een aantal weken vrijwilligerswerk. Verder laat ik me leiden door mijn gevoel en de omstandigheden.

Actief sinds 03 Sept. 2008