Kuta op bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu Kuta op bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu

Kuta op bali

Blijf op de hoogte en volg Ria

27 Mei 2014 | Indonesië, Kuta

Gisterenavond op Bali aangekomen. Met taxi naar Kuta, waar ik overnachting had geboekt. Wat een andere sfeer op Bali, wel wat aangenamer dan in bogor. Hier zijn ze natuurlijk veel meer bekend met toerisme. Het feit dat het reizen niet lukte met wat ik wilde, komt omdat hier de scholen vorige week vakantie hadden. Een vlucht naar Bali was gisteravond ook 1e mogelijkheid. Terwijl er tientallen vluchten per dag gaan. Nu dus in kuta. Vanochtend ontbeten met een Italiaanse dame, die al 2 jr. Aan het reizen was. Ik snap echt niet hoe ze het doen. Daarna langs strand, echt geen ligstrand, kan wel, maar meer voor surfers, wel heel leuk om te zien. Het was trouwens beetje regenachtig, maar nu weer volop zon. Is ook wel gewoon hier zo nu en dan een bui. Daarna stad doorgelopen, niks aan een en al winkel en stalletjes, net als in Turkije wordt je constant gevraagd, saom te kopen, taxi, motorbick te huren, massage of wat dan ook. Minibus besteld voor morgen die mij naar Ubud brengt. Bij een warung wat eten gehaald om thuis op te eten, het was weer heerlijk om te eten. Ik moest er ook even op wachten want kon mij questhouses niet meer vinden

  • 27 Mei 2014 - 09:32

    John:

    een taxichauffeur die de weg kwijt is pfff, nou het is hier ook Kut-a...........het weer dan, al twee dagen aan het plenzen

  • 27 Mei 2014 - 10:57

    Ria Straver:

    Ja John, dat heb je soms

  • 27 Mei 2014 - 11:04

    Ria Straver:

    Ik mis laatste delen tekst, moeten jullie er maar bijdenken :).

  • 27 Mei 2014 - 20:33

    Marian En Peter:

    Hoop dat je de volgende keer wel de weg weet
    maar geniet er lekker van...XXX

  • 31 Mei 2014 - 19:24

    Sary :

    Blij dat je je slaapplek toch heb gevonden .
    en op bali zit schijnt er erg mooi te zijn volgens petra dus ga je gang wij horen van je
    dikke xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesie

Java en Bali

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2014

Gouda

12 Juni 2014

Gili air

06 Juni 2014

Ubud en Sanur

06 Juni 2014

Ubud en Sanur

03 Juni 2014

Lovina
Ria

Voor 2 mnd naar Thailand, even weg uit ons landje. Nog geen route bepaald, wat ik zeker wil doen is een cursus thaise massage, meditatie en een aantal weken vrijwilligerswerk. Verder laat ik me leiden door mijn gevoel en de omstandigheden.

Actief sinds 03 Sept. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 21461

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 18 Juni 2014

Indonesie

22 Mei 2014 - 18 Juni 2014

Indonesie

21 Oktober 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: