Ubud en Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu Ubud en Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu

Ubud en Sanur

Blijf op de hoogte en volg Ria

06 Juni 2014 | Indonesië, Sanur

Heb net lekker gegeten. Na een heerlijk middagje Spa. Heerlijke massage, 20 min.in een packing van tja geen idee, daarna een douche en volgende behandeling, haren gewassen nog een extra hoofd, schouder, arm massage, daarna nog een heerlijke gezichtsbehandeling, dat kunnen ze hier in Azië wel. Vanochtend niks gedaan als een beetje lezen, zwemmen en zon, na een gigantische bui regen. Was het ook spuugzat vandaag na gisteren de hele dag in Sanur te hebben rondgeslenterd op zoek naar wat souveniers, nou vergeet het maar, niets gevonden. Ze hebben natuurlijk zat allemaal hetzelfde. En niet iets waar ik mijn jongens een plezier mee doe, jammer kinderen :). Leuke plaats dat wel, mooi strand. Morgen nog dagje rondtoeren op Bali, om de bekende rijstvelden te bekijken, ook deze hebben ze genoeg, maar deze schijnen heel mooi te zijn, nog wat andere dingen bekijken en als laatste de tempel in zee met zonsondergang. De dag erop vertrek ik uit ubud en ga naar de Gilli eilanden. Dit was het weer voor even en leuk jullie te lezen xxx

• 08 Juni 2014 - 10:25

Marian EnPeter:

Hoi Ria
    Leuk om weer wat te lezen van je reis,maar het gaat zo wel hard met de tijd je bent al weer ruim 2 weken weg.
    zo te lezen heb je het wel naar je zin daar je ziet veel en je ontmoet nog leuke mensen ook.
    hier gaat ook alles goed, we hadden gisteren wel een heel warme dag met 30 graden.
    Geniet nog maar even van de tijd datje daar bent.
    kusjes en groetjes.

• 08 Juni 2014 - 10:46

Hans En Els:

Hoi zusje,

Zo te lezen heb jij het goed naar je zin geniet er nog maar van want het is zo voorbij .
    Volgen je brieven heb je een paar hele mooie dingen gezien en heb je je eigen goed laten verwennen.
    Hier gaat alles goed temperatuur is net zo iets als bij jouw daar op Bali.

Geniet er nog maar van en groetjes en kusjes van ons

• 08 Juni 2014 - 20:35

Nicole:

Hoi Ria,

Wat heb je weer allemaal leuke dingen gedaan. Deze spa behandeling is wel wat anders dan bij elisium.
    Geniet nog maar lekker van alles.

Gr. Nicole

• 09 Juni 2014 - 02:42