Indonesie - Reisverslagen van Ria Straver - WaarBenJij.nu Indonesie - Reisverslagen van Ria Straver - WaarBenJij.nu
Indonesie

Eindelijk weer een verre reis. Dit keer is het Java/Bali.
Al jaren een wens en nu ga ik :).
De bedoeling is te starten in Bogor dan Bandung, Yogyakarta, Solo, Malang, Kaliburu, dan de oversteek naar Bali, Pemutaran of Lovina of beiden, Ubud en vandaaruit het eiland verkennnen, tenminste dat is de bedoeling, maar niets ligt vast, dus zie wel.

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Bijna zover
Ria

Voor 2 mnd naar Thailand, even weg uit ons landje. Nog geen route bepaald, wat ik zeker wil doen is een cursus thaise massage, meditatie en een aantal weken vrijwilligerswerk. Verder laat ik me leiden door mijn gevoel en de omstandigheden.

Actief sinds 03 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21509

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 18 Juni 2014

Indonesie

22 Mei 2014 - 18 Juni 2014

Indonesie

21 Oktober 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: