Gianyar en bangli - Reisverslag uit Bangli, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu Gianyar en bangli - Reisverslag uit Bangli, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu

Gianyar en bangli

Blijf op de hoogte en volg Ria

31 Mei 2014 | Indonesië, Bangli

29-5 Om 8.00 opgehaald door busje voor het maken van fietstocht. Na een uurtje ongeveer gestopt bij een koffieplantage. Leuk om te zien en lekkere koffie en thee geproefd, behalve de luwak koffie gemaakt van de uitwerpselen van de luwak, schattig beestje, maar toch... Daarna nog stuk gereden en koffie gedronken op een mooi punt met uitzicht op een vulkaan en meer. Op de fiets. Een mooie tocht samen met Australisch echtpaar en gids. Gestopt voor bezoek aan prachtige 2000 jr. oude tempel. Verder op de fiets. Nog wat graven bezocht met uitleg. Op naar de lunch, we hadden ondertussen wel trek. Einde toer en met het busje weer terug.

• 31 Mei 2014 - 05:37

John:

poepkoffie, ik mag hopen dat je ook nog wat anders drinkt dan koffie en thee

• 31 Mei 2014 - 07:04

Annie:

gedver heb je dat gedronken moet er ff niet aan denken ik zit nu aan mijn D-E bakkie maar wel sportief alles op de fiets ben trots op je lieve groetjes

• 31 Mei 2014 - 12:04

Peter En Marian:

wij zitten net als annie aan een D-E bakkie lijkt ons lekkerder maar zo te lezen zie je genoeg en geniet je er ook van . xxx

• 31 Mei 2014 - 15:46

Karin:

Ieuwww hahaha lekker hoor je hebt het lekker naar je zin

• 31 Mei 2014 - 19:19

Sary:

ria .

Zo te horen naar je zin en zoals de rest nu aan een DE bakkie leut.
    Ik begrijp dat je op bali zit en best wel snel na drie dagen al .
    GRT van petra die volgt je via via en die zei vanmidag zo mooi daar ,dat moest ik je schrijven .
    Verder hier goed en met je huisje ook ,grt van aard ,