Gili air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu Gili air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Ria Straver - WaarBenJij.nu

Gili air

Blijf op de hoogte en volg Ria

12 Juni 2014 | Indonesië, Gili Air

8 juni vertrokken naar gili trawanang. Eerst met shuttle bus naar padangbai vanwaar de fastboot vertrok, deze doet er 2 uur over, een normale boot geloof ik 6 uur. Een boot vol mensen met 7 grote motoren erachter. Mooi boottochtje. Een eiland vol jonge mensen, mooi maar niet echt iets voor mij, toch paar dagen gebleven, laatste dag gesnorkeld, weliswaar niet zo mooi als lovina maar wel diverse schildpadden kunnen zien, prachtig. Volgende tripje naar gili air, kleiner, rustiger dus heerlijk om hier paar dagen niets te doen als genieten van zee, zon, lezen, rond te kuieren. Heerlijk tropisch huisje met uitzicht op zee. Internet beetje een probleem, vaak werkt het niet. Plan is hier te blijven tot 16 juni, dan richting sanur om de volgende dag van denpasar naar jakarta te vliegen en vandaar op 18 juni om 00.40 te vertrekken richting huis. Tot dan xxx

• 12 Juni 2014 - 08:42

Peter En Marian:

Hoi Ria
    De maand vakantie gaat zo wel erg snel
    Geniet er goed van dan kan je er weer een poosje tegen .
    Groetjes xxx

• 15 Juni 2014 - 21:57

Martien:

Ria hou vol je kan het.... hahahahah
    het is genieten van de foto's en je berichten..